Reklamacje

Reklamacje urządzeń znajdujących się w dystrybucji VidiCom Sp. z o.o.:

 

Rejestrując reklamacje na karcie klienta po zalogowaniu do systemu, klienci otrzymują możliwość samodzielnego złożenia reklamacji oraz swobodny dostęp do śledzenia statusu zgłoszenia. Jest to idealne rozwiązanie umożliwiające bieżacy monitoring sprawy. Pozwala zaoszczędzić czas i skraca cały proces reklamacyjny do niezbędnego minimum.

Przed wysłaniem do nas reklamowanego produktu prosimy najpierw o kontakt z naszą firmą w celu uzyskania numeru RMA. Aby uzyskać autoryzację przesyłki należy:

1. Poinformować nas o przyczynie i sposobie wysyłki za pośrednictwem formularza RMA (formularz ten jest dostepny na karcie klienta po zalogowaniu do panelu hurtowego). Prosimy o wypełnienie tego formularza i przesłanie do nas na adres serwis@vidicom.pl

2. Jeżeli formularz RMA został wypełniony w sposób prawidłowy uzyskają Państwo potwierdzenie autoryzacji przesyłki oraz numer RMA.

3. Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na opakowaniu. W przeciwnym przypadku przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta.

Przesyłka powinna być opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu (VidiCom Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia). Do przesyłki należy koniecznie dołączyć dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).

Przesyłki, które nie zostały opatrzone numerem RMA oraz przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas przyjmowane.

 

VidiCom Sp. z o.o.
Al. Stanów Zjednoczonych 34/U1
04-036 Warszawa

tel. +48 22 290 88 28
e-mail: serwis@vidicom.pl